Monday, October 21, 2013

Inför Halloween

 Go Kväll!
Nu närmar sig Halloween och min lille prins här hemma längtar jätte mycket.
Men det är verkligen med skräck blandad förtjusning.
Detta finna förkläde kom med posten häromdag och hm… ja det var nog lite ruskigt att pappa skulle ha på sig det. Det tyckte jag till och med själv…. ler.
 Måste erkänna att jag slåss av förvåning när jag ser hur utbudet till Halloween har exploderat i Sverige. Det var inte många år sedan jag tyckte att alla sa att de skulle bojkotta detta konventionella jippo. 
Själv tycker jag så klart att allt som innebär fest, tid med nära och kära, barnasinne och maskerad är kul. 
Har hittat förklädet (alla saker i detta inlägg) och massa annat på en trevlig webbutik som heter
 Där hittade jag lite till hela familjen och att pynta med
 Som bara titta in dessa snygga fransar som jag ska ha till min vampyrdräkt, snyggt va ;)
 Jag rekommendera att ni kikar in där och hittar era prylar till Halloween.
Dröm hmprf mörkt (sött) PÖSS// Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra