Tuesday, September 10, 2013

Vackra Blommor och lite annat

Hej Ni Sköna bönor!
Nu tänkte jag börja göra lite inlägg om detaljerna. 
De söta vagnarna eller rättare sagt presentboxarna hade jag fyllt med godishjärtan och en karamell som var kläd med budskapet, tack för att du delar denna dag med oss. Vagnarna kommer ifrån Happy Hair och godiset ifrån Festingen.
Sen dukade jag med en pappersduk som verkligen kändes som äkta linne duk, servetterna också de var verkligen lyxiga och dem införskaffade jag ifrån Duni
Jag fullkomligen älskar ju blommor! Gärna i mängder, men vem gör inte det!?
Jag är så himla nöjd med det nya stället jag hittat att köpa blommor på, jag beställde blommorna online hos Euroflorist  och dem i samarbete med Jennys Blommor och Ting såg sedan till att de underbara blommorna hamnade hos mig och de ser fortfarande ut som om de är nya.
Buketterna var så pampiga och fina så tyvärr gör bilderna sig lite orättvisa men jag tror nog jag har bättre bilder i kameran så jag kan visa mer av dem senare. 
Rosen buketten mitt på bordet är verkligen to die for. SÅÅÅÅ underbar och glad att jag tror jag blir euforisk. Nejlikorna var också så underbara i färg och storlek. Ja det var perfekt.
Ser ni vilka färger! Wow!
Ja, det fick vara allt för just detta inlägg men jag återkommer med mera. 
KRAM Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra