Saturday, September 07, 2013

Idag är dagen D!

 Hej Alla Skönheter!
Idag är det dagen D och egentligen har jag inte tid att skriva här men jag kunde som vanligt inte låta bli.
Älskar ju att blogga! 
Tänkte visa lite av gårdagens förberedelser och sen för jag skriva mer en annan dag, ler.
 I taket svävar nu massa fina pompoms och bollar. Det ser så ljuvligt ut!
Jag har införskaffat mig dem på celebrations.se och ska ni ha fest så lovar jag att de är värda vart ända öre för wow vilken stämning det blev direkt de kom upp i taket!
Sen har jag ju pysslar med dukningen hela dagen igår.
 Då jag antar att de flesta kommer att ta sig ett glas vin till maten så ville jag gärna att det skulle stå en varsin Loka framme. Men usch så fult det blev då!
 Lika bra att ta fram dekorationspapper och washi (stavar man det så?) tejpen på en gång. Sen var det bara att sätta igång och producera små klänningar till alla 35 Loka flaskor… 
Ja, är man galen så är man….
Nej, snart kommer några av mina närmaste väninnor och frisören och make up artisten så nu måste jag förbereda lite morgon mys till oss! KRAM Petra E

3 comments:

  1. Ett stort lycka till på din dag, hoppas att solen lyser på er oxå som den gör här.
    kram Annika

    ReplyDelete
  2. Ønsker dere til lykke med den store dagen! Du har pyntet så vakkert, ha en flott dag og kos dere masse!!!
    Klem fra Jorunn

    ReplyDelete
  3. Lycka till idag! ❤
    Så fint du har gjort!
    Kram
    Jenny

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra